Staat al te koop hoor! https://commercial.apolloduck.com/boat/commercial-vessels-ferry-ropax-ferries-for-sale/656563
Als ze verstandig zijn houden ze de Midsland nog even 2 jaar aan als 2e reserveschip. Bleek nu weer nodig te zijn ivbm de niet beschikbare Friesland. Gisteren genoten van de webcam beelden met de Midsland nog 1 keer op Terschelling. Laatste tijd heeft Doeksen veel tegenslagen gehad. Als dat zo door blijft gaan zal t ze heel zwaar vallen als er geen Midsland beschikbaar is.
Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 13 februari 2021, 14:57:11Als ze verstandig zijn houden ze de Midsland nog even 2 jaar aan als 2e reserveschip. Bleek nu weer nodig te zijn ivbm de niet beschikbare Friesland. Gisteren genoten van de webcam beelden met de Midsland nog 1 keer op Terschelling. Laatste tijd heeft Doeksen veel tegenslagen gehad. Als dat zo door blijft gaan zal t ze heel zwaar vallen als er geen Midsland beschikbaar is.Zo’n schip er ff bijhouden is ook niet gratis. Tht datum verstreken.. zal wel een blote voetenland worden of treffers... Zowel de Vlieland als Friesland hebben zich ruimschoots bewezen, en dat beide Willems op hetzelfde moment stilvallen? Lijkt me ook sterk.
Citaat van: HansG op 13 februari 2021, 14:13:52Het zou me niet verbazen als ze op de sloop eindigt, zoals de Molengat van de TESO.De Schulpengat bedoel je denk ik. Die is direct gesloopt. De Molengat werd omgebouwd (of verminkt...) tot een duikvoertuig dacht ik. Volgens mij inmiddels ook op een sloopstrand beland
Het zou me niet verbazen als ze op de sloop eindigt, zoals de Molengat van de TESO.
Dat had ik eerlijk gezegd niet meer gedacht... ik had het idee dat de sloophamer zou wachten. Fijn dat er toch iets is gevonden. Misschien niet duidelijk voor mij, maar waarom de vlag van Togo als ze naar Griekenland gaat?
Had eerder verwacht dat ze naar IJsland zou of kaap verdie