Nieuw op 't forum, wel al een tijdje als gast jullie artikelen, foto's en berichten zitten lezen.
Vroeger fervent Vlielandganger (familiehuisje op Vlie), opgegroeid in de tijd van de Oost-Vlieland, (oude) Noord-Nederland, (oude) Friesland en Koegelwieck; toen waren de oude Vlieland en Holland al iconen.......
Eind april een fotovlucht georganiseerd over de eilanden Texel, Vlieland en Terschelling, waarbij ik enkele boten van Doeksen vast heb kunnen leggen. Een aantal van deze foto's heb je misschien al op een besloten FB pagina zien staan, maar ik zal ze hier ook posten en delen met jullie.
Ik geloof dat deze site de foto's automatisch kleiner schaalt; voor de wat grotere/scherpere versie even op de foto klikken. Komende tijd zal ik er meer posten, niet alleen van deze vlucht maar ook uit m'n fotoarchief.
Roel Ovinge
PS. Mijn fotos mag je publiekelijk delen op social media maar wel mèt vermelding van mijn naam èn zolang het niet op commerciële basis is. Als je dat wil moet even contact met me opnemen. (Roel Ovinge, Copyright 2017 CC BY-NY-ND)