Okee, heb bericht van de rederij.
Alleen,
Ze bevestigen aleen maar vermoedens, maar over het hoe en waarom??
Geachte heer Van Zanden,
Wij hebben u vraag per E-mail in goede orde ontvangen, waarvoor onze hartelijke dank
Dank u wel voor uw oplettendheid, wij zullen dit zo spoedig mogelijk aanpassen in onze systemen.
De afvaarttijden kloppen en worden uitgevoerd door 2 verschillende schepen, de MS Friesland en de MS Midsland.
Wij vertrouwen erop hiermee uw vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet
namens Rederij Doeksen
F. Bruggink
Klantenservice
heb meteen replytje gestuurd over het hoe en waarom.
Ook daar is inmiddels antwoord op gekomen.
Na het weekend komen ze er op terug.
Geachte heer Van Zanden,
Wij hebben u vraag per E-mail wederom in goede orde ontvangen, waarvoor onze hartelijke dank.
Ik blijf u het antwoord schuldig tot na het weekend.
Met vriendelijke groet
namens Rederij Doeksen
F. Bruggink
Klantenservice