"Je bent mijn alles onder de Brandaris" [featuring SCHELLINGERLAND, 1955]Toen ik afgelopen maand in een straat op West aan een voordeur de geëiste 4 EURO in ruil voor een glas honing in een onbewaakte kassa (iets wat nergens anders bestaat) gooide, dacht ik net zoiets van:"De postboot van de TSM voeldoet al aan de uitvoeringskwaliteit door ons te verplaatsen naar een plek op de aarde, waar
zonde een onbekend woord is." Mijn vermoeden, dat beschaafdheid erfelijk is op TS, werd onlangs al snel bevestigd door het volgende fragment.
Jongeren leren min 10:42 bovendien een verdwenen verschijnsel kennen, de
whatsup van de jaren 50. De analoge sms op ambtelijk papier had wel iets meer tijd nodig, was kostbaar en daarom beperkt tot speciale gelegenheden. Maar is ook 62 jaar later nog te achtervolgen:
"Ik kom morgen met middagboot thuis," schreef de echtgenoot. De buurman mag vanzelfsprekend meelezen en vindt ook overgroot plezier in het nieuws dat de buurvrouw niet langer eenzaam is
. SCHELLINGERLAND stoomt binnen. Wim zal uiteraard uit zijn dak gaan vanwege de opnames van de Cupidobussen, namelijk de - letterlijk vertaald - „bussen der liefde“ brengen mensen bij elkaar, die ook wettelijk bij elkaar in de woonkamer horen.
https://www.openbeelden.nl/media/122582