Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Scheepsontwerp en vlootontwikkeling

<< < (6/18) > >>

Jon:
Ah dat lukt wel.. Zo kan je ook nog dubbelaanleggen, dat er nog een schip naast de Midsland word gelegt. Er is ook nog een steiger voor de sneldienst op Vlieland. En anders is er ook wel plaats in een of andere werkhaven o.i.d.

Daar komen ze altijd wel uit.
Maar een vrachtdienst erbij, lijkt mij toch met komst van de EVT niet de eerste stap. Er gaat iets met die sneldienst gebeuren.. Dat denk ik.

PiebeJanMan:
sneldienst op vlieland neerleggen 's nachts lijkt me niet echt handig, kijk maar hoe vaak de sneldienst niet naar Vlieland gaat, als je dan een snelboot op Vlieland neerlegt, en de weersomstandigheden zijn slecht, kan deze ook niet op Terschelling komen, dus dat is geen oplossing..

IALA:
plaats genoeg daar valt altijd wat op te verzinnen...zoals Jon al zij in een werkhaven e.d.  voor eventueel extra vrachtdiesten wou de gemeente al een speciale haven voor aan leggen op terschelling.
En de sneldienst is het eerst aan de beurt zal op (korte/lange) termijn vervangen worden hoe of wat weet ik niet, maar volgens mij had ik dit al eens eerder gezegt.


Bob Koetsier:
Hoi,

Als de Koegelwieck als eerste vervangen wordt (wat me wel het meest logisch lijkt) dan heb ik alvast iets gevonden wat een aardige 2de hands vervanging kan zijn.

Op de pagina van deze rederij staan een hele hoop HSC's  en 1 van de Flying cat's lijkt mij een goede vervanger, ze moeten nog wel even geschilderd worden, want de kleur is niet je van het......

Flying Cat's

Groet Bob 8)

Germen:


                                                          Hoi  Bob,


                         Of dit soort type Catamaran TurboCat60.
                         Heeft wel iets van de huidige Koegelwieck.
                         Maar het kan passagiers en Auto`s vervoeren.
                         Maar ik denk. als Rederij Doeksen een nieuwe Catamaran laat bouwen.
                         Dat het naar eigen ontwerp is.

                         Groetjes Germen
                         

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie