Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Scheepsontwerp en vlootontwikkeling

<< < (5/18) > >>

twintimer112:
en welke naam zal ze dragen, stuifdijk stortemelk, najade of een nieuwe naam, ik vind midsland meer een naam voor de langzame boot

IALA:
Als er een nieuwe snelschip komt inplaats van de huidige dan zal die waarschijnlijk ook weer de naam Koegelwieck gaan dragen.
Dit om de simpele reden dat mensen niet per sneldienst willen reizen maar per Koegelwieck, zoiets valt volgens mij ook te lezen in de bijbel van Doeksen.

marten:
Stel voor dat Doeksen 2 nieuwe sneldienstschepen aanschaft. Dan zou ik het leuk vinden als er ook eentje bij is onder de naam Stuifdijk. Schitterende naam!

Groet,
Marten Tigchelaar.

Germen:


                                      Hoi,


              ja  dat zou zeker leuk zijn.
              Beide namen naar een Duingebiedt  vernoemd.
              We wachten maar  af wat er allemaal gaat gebeuren met de Sneldienst?

              Groetjes Germen

Bob Koetsier:
Ik heb wel eens geruchten gehoord over een vrachtdienst erbij omdat die zo goed loopt (of verlengen), nu moet er van jullie ook al een sneldienst bij.
Mensen, waar gaan wij al die schepen laten?
De schepen moeten 's nachts toch wel ergens liggen hoor.
En ik kan nu al niet meer bedenken waar ik ze kwijt zou moeten. Terschelling ligt vol, Harlingen is niet geschikt, zoals u de heer Melles eergister in het nieuws heeft kunnen horen en Vlieland heeft volgens mij ook niet veel ruimte over.
Maar misschien zie ik dit wel verkeerd.....


Groet Bob ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie