Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (15/172) > >>

PiebeJanMan:
Leuke foto Thasos!

Hoorde laatst de SAR-heli ook op de scanner, ze was aan het oefenen en ze vroeg aan de Vlieland of ze wel met de Vlieland mocht oefenen. Ze wilde even iemand afzetten en weer oppikken...

Hier nog een foto van de Midsland in het Donker:

PiebeJanMan:
Vanmiddag de Midsland:

PiebeJanMan:
harlingen

PiebeJanMan:
Volgens mij geen problemen met de boegschroef. Die is gewoon niet sterk en met een straffe Z tot W - wind, wordt ze een soort van weggeblazen en daarom verleent de Anita al een paar dagen assistentie aan de Midsland. Op Terschelling helpt/hielp Noordgat de afgelopen dagen regelmatig ;)

Ik was vandaag nog wat eerder in Harlingen, want ik moest dan ook even heen en weer naar Vlieland:

Vanochtend om 8.45:

foto 1-3

om 9 uur, toen we vertrokken met de VLIELAND:

foto 4
en nadat ik terug was om 13-14 u ook nog even de MIDSLAND gespot:

foto 5-6

PiebeJanMan:

--- Citaat van: ben doeksen fan op 24 maart 2008, 16:33:01 ---Vandaag vaart de midsland weer, 1 keertje minder als vrijdag.
Ze blijft ook in harlingen weet iemand waarom ze in harlingen blijft ?
ben doeksen fan :)

--- Einde van citaat ---

Ze voer gewoon weer terug naar terschelling en bleef dus niet in Harlingen, maar ze ging leeg terug. Morgenochtend vertrekt ze ergens tussen 6.15 en 7.00 weer vanaf Terschelling om in Harlingen de Vlieland-dienst te gaan overnemen. En hier speciaal voor jou het 'bewijs' dat ze terugging naar Terschelling... Ik was net klaar met werken op de Midsland, ditkeer dus even een uitstapje gedaan naar de Terschelling-dienst...:

foto 1-2

En de Vlieland passeren (Double Doeksen):

foto 3

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie