Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
MartijndLange:
Ze krijgt een nose- en een butt-job.
Ben benieuwd hoe ze er straks uit komt te zien......
Bootjesfan:
Ik denk voor gesloten neus en achterop een laadklep.
daniel3927:
Over een nieuw kleurenpatroon hoeven ze in ieder geval niet na te denken.
daniel3927:
Ik snap trouwens niet dat ze die nog oudere boten zoals de Friesland I niet ook verkopen, die deed bovendien geen dienst meer. Dan konden ze de Midsland net zo goed ook houden als reserveschip, of dezelfde functie die de Friesland I heeft.
L.Noorman:
--- Citaat van: daniel3927 op 20 juni 2021, 11:39:27 ---Ik snap trouwens niet dat ze die nog oudere boten zoals de Friesland I niet ook verkopen, die deed bovendien geen dienst meer. Dan konden ze de Midsland net zo goed ook houden als reserveschip, of dezelfde functie die de Friesland I heeft.
--- Einde van citaat ---
De Friesland I is volgens mij tot 1988 in dienst van Doeksen geweest en daarna verkocht. Een schip als de Midsland kan je lastig op een andere manier inzetten of verhuren. De Friesland I vaart als jaren in de Historische driehoek bij Enkhuizen. Past ze perfect in als je het mij vraagt. De Midsland zou ik niet in een andere setting in Nederland zien varen... Terug naar AG Ems zou de enige realistische optie zijn, en ook dit is eigenlijk al niet realistisch gezien de ouderdom van het schip. Ik ben blij dat ze nog een loopbaanverlenging krijgt in de Griekse wateren
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie