Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
Melv888:
Gisteren via Twitter gevraagd aan Rederij Doeksen of de Midsland nog een keer zal varen voor de rederij. Ik kreeg als antwoord dat ze niet meer zal varen voor Doeksen omdat de Friesland nu het reserve schip is geworden. Dus we gaan de Midsland nooit meer zien op de lijn Terschelling - Vlieland.
Hunter:
De Midsland zal zaterdag ochtend vertrekken, tijd niet bekend. Wat ik gehoord heb gaat t schip richting Griekenland denk de Spathoek achterna.
Ze is al omgevlagd naar Togo vlag,
Foto Hette Kloosterman
L.Noorman:
Dat had ik eerlijk gezegd niet meer gedacht... ik had het idee dat de sloophamer zou wachten. Fijn dat er toch iets is gevonden.
Misschien niet duidelijk voor mij, maar waarom de vlag van Togo als ze naar Griekenland gaat?
Humtidumty:
Dat men het schip onder Togo vlagt heeft vast te maken met bemanning die men zal gebruiken voor het vervoer.
Hunter:
--- Citaat van: L.Noorman op 22 april 2021, 18:40:05 ---Dat had ik eerlijk gezegd niet meer gedacht... ik had het idee dat de sloophamer zou wachten. Fijn dat er toch iets is gevonden.
Misschien niet duidelijk voor mij, maar waarom de vlag van Togo als ze naar Griekenland gaat?
--- Einde van citaat ---
Is verzekeringstechnisch voor de oversteek naar Griekenland.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie