Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Midsland

<< < (10/172) > >>

Leen:

Ik begon deze discussie nadat ik een artikel had gelezen in Ferries, Das Fahrschiffahrtsmagazin,
dat schrijft in maart 2006 dat :( ik citeer )

die Hochsee tauglichkeit eingeschrankt ist.
Die reederei selbst sieht bei windstarke 5 bis 6 die grenze erreicht.

Einde citaat

Vandaar mijn opmerkingen.
Je ziet ook dat bij het voorschip de ramen zijn vervangen door patrijspoorten

En ja Sievert ook ik meen nog te weten dat eerst de Westfalen naar Terschelling zou komen

mvg

Leen

cai:

--- Citaat van: Leen op  5 april 2007, 20:52:35 ---
Ik begon deze discussie nadat ik een artikel had gelezen in Ferries, Das Fahrschiffahrtsmagazin,
dat schrijft in maart 2006 dat :( ik citeer )

die Hochsee tauglichkeit eingeschrankt ist.
Die reederei selbst sieht bei windstarke 5 bis 6 die grenze erreicht.

Einde citaat

Vandaar mijn opmerkingen.
Je ziet ook dat bij het voorschip de ramen zijn vervangen door patrijspoorten

En ja Sievert ook ik meen nog te weten dat eerst de Westfalen naar Terschelling zou komen

mvg
--- Einde van citaat ---

Hoi Leen,

In het Ferries zijn niet kompleet alle Zaken goed recherchiert.

Reederei A.G-Ems heeft niet gezegt dat ze bij Windkracht 5-6 een Grens voor het Schip gezet hebben. Het is voor die Reisigers angedaan ( geen Reklamaties ivm. Zeeziekte)

Ja ik heb ook gehoort dat erst die "Westfalen" zou naar Terschelling komen. Die is ja ook Bouwjaar 1972 en die "Rheinland" is van 1974

Groet

Cai

The Lighthouse:
Voor diegene die het nog niet weten, de 'MIDSLAND' vaart vandaag vanaf 09.00 uur, in de dienst Vlieland - Harlingen vv. De 'VLIELAND' is afgehuurd, door de organisatie van de 'ondernemer van het jaar'.

Humtidumty:

--- Citaat van: Arn Hagen op 24 april 2007, 11:14:26 ---Voor diegene die het nog niet weten, de 'MIDSLAND' vaart vandaag vanaf 09.00 uur, in de dienst Vlieland - Harlingen vv. De 'VLIELAND' is afgehuurd, door de organisatie van de 'ondernemer van het jaar'.

--- Einde van citaat ---

Houdt dat in dat de bemanning die normaal de oversteek doet nu op de Vlieland blijft en er vervanging op de Midsland werkt?

The Lighthouse:
Waarschijnlijk vaart er nu een Terschellinger bemanning op de 'MIDSLAND'. De bemanning die vanochtend de 1e afvaart met de 'VLIELAND' maakten, zullen dan ook gewoon a/b van de 'VLIELAND' blijven.

Vriendelijke groet,
Arn Hagen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie