Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
borie:
--- Citaat van: natureboy op 21 maart 2007, 17:57:16 ---Als de Midsland niet zeewaardig ...
Pieter
--- Einde van citaat ---
waarschijnlijk hebben de schepen een 30 of zelfs maar 12 mijls certificaat, wat het maximaal aantal mijlen uit de kust inhoud. ook kan het zo zijn dat er voor de gebieden buiten het wad maximale weerrestricties (zoals de ferry naar helgoland) bestaan.
groeten
Jon:
En aangezien de ex. Westfalen nu Helgoland (Helgoland linien) een soort zusterschip van de Midsland is, verwacht ik dat de Midsland dezelfde classificatie heeft.
sievert:
zeewaardig.
Beste jongens de zee richting Helgoland is wel even wat anders dan het stukje Noordzee boven de Richel...Ik kan me voorstellen dat bij wk 6 richting Helgoland de boot aan de kant blijft.
Ben een paar jaar geleden met de CAT nr. 1 vanuit de Eemshaven naar Helgoland geweest. 95% van de passagiers was zeeziek.Was erg heftig allemaal. Heb dat op het wad "never" nooit meegemaakt
borie:
met dat verschil dat je daar op diep water zit vergeleken met het wad.. en tsja wie in de zomer vaart heeft mooi weer..
The Lighthouse:
Ga maar eens met de 'KOEGELWIECK', met windkracht 9 naar Vlieland, dan hebben de stewardess en de kotszakjes het ook erg druk. ;)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie