Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Midsland
Leen:
De Midsland is al naar de werf geweest, niet veel aan gedaan zo te zien.
In januari 2010 in de vaart in de conventionele dienst de Midsland uit 1974 en de Stortemelk uit 1968
Uit de oude doos dus.
Een concesssiewet komt ook met eisen t.a.v. materieel althans elders in Europa, lijkt me niet gek de rederijen te dwingen tot de inzet van modernere vaartuigen.
Want, toch niet te geloven dit scheepsaanbod, dan zijn ze op Texel, Ameland en Schier veel beter af.
Op dit stukje zal zeker wel reactie komen, ieder zijn mening.
De beste wensen aan iedereen nog
Leen
brandaris:
--- Citaat van: Leen op 6 januari 2010, 17:20:51 ---De Midsland is al naar de werf geweest, niet veel aan gedaan zo te zien.
--- Einde van citaat ---
heb me anders laten vertellen dat ze 3 weken heeft binnengestaan, helemaal gespoten, veel heel veel klein onderhoud, vanalles qua electra (schakelkasten etc) vernieuwd, motoren (gedeeltelijk) overhaald, noem dat alles bijelkaar opgeteld maar niet veel aan gedaan....
maar idd, voor een passagier of leek lijkt er niet veel meer veranderd dan een likje verf..
schijnt trouwens dat ze in feb of maart nog een kleine beurt binnen krijgt, beetje aanpassingen in de kombuis, nieuw stofje op de banken voorsalon en de hal zou zo schijnt worden opgeknapt met een likje verf en nieuwe vloer...
maar idd, als die uit 68 niet had gevaren op t moment, dan denk ik dat er al een nieuwe Mids besteld zou geweest zijn en dus dan deze zomer zou hebben gevaren... met dank aan dhr haantje's en consorten...
natureboy:
Leen, misschien kun je aan Sinterklaas vragen of die dit jaar een nieuwe veerboot voor doeksen kan kopen.
Pieter
Jan Leenstra:
en dan denk ik dat de andere Rederijen een puntje kunnen zuigen aan de vloot van doeksen! Zo slecht is de vloot van Doeksen nl helemaal niet.
Het ms Midsland valt ten opzichte van de andere schepen misschien ietwat uit de boot. Wel is het mijn inziens nog steeds een goed en degelijk schip. Over de andere schepen kunnen we kort zijn: gewoon goed!
willem boot:
--- Citaat van: dageraad op 6 januari 2010, 20:36:43 ---Leen, misschien kun je aan Sinterklaas vragen of die dit jaar een nieuwe veerboot voor doeksen kan kopen.
Pieter
--- Einde van citaat ---
Paar weken terug stond de 'Hydrograaf' op Marktplaats.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie