Leuke discussie overigens; Ik denk dat de Midsland zeker niet ingrijpend verbouwd gaat worden, hooguit nieuwe bekleding op de banken ofzo. Denk dat Doeksen toch echt graag meer autocapaciteit wil, anders zouden ze 2 autodekken op de Midsland moeten maken... En Doeksen zou gewoon van eigen kracht uit moeten gaan en een moderne, betrouwbare vloot neer moeten zetten tegenover een EVT met 2 enigszins oude schepen. De Friesland mag trouwens wel oud zijn, ik vind haar nog prima met haar tijd mee kunnen!
Kijk en dat vind ik nou ook, geloof in je eigen kracht en ga niet zeggen ik investeer maar al vast niet.
Je speelt dan je tegenstanders juist in de kaart, want met een Midsland uit 1974 win je geen concessie.
Met een nieuwe Schellingerland ( laat ik haar zo maar noemen alvast ) als hoofdboot, een reserve Friesland, de Vlieland naar Vlieland, Tiger en Koegelwieck met daarnaast een Noord Nederland heb je toch een prachtige moderne vloot.
Als Haantjes het wil overnemen moet er toch wel heel veel geld op tafel komen, dat red je denk ik niet met een paar aandeeltjes op Terschelling.
Zegt Doeksen nee, ik wacht met investeren dan maak de kansen van andere rederijen aleen maar groter, wat dachten jullie van Wagenborg
Heeft naar Ameland en Schier heel wat beters te bieden dan de Stortemelk.
Ook zij hebben jarenlange ervaring
De directie zal dan ook niet op Terschelling zitten.
Wat de Friesland betreft, een modern schip natuurlijk nog, vind ik ook, maar toch al weer 20 jaar oud.
De Stortemelk is geen optie, dan kan je ook de Friesland uit Medemblik weer terug halen, leuk voor liefhebbers natuurlijk.
Om ruim twee uur op dat scheepje te moeten zitten , voor de echte die hards zal ik maar zeggen, niet voor de gemiddelde vakantieganger
Leen