Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Artikelen (krant, tijdschrift, enz.)

<< < (13/20) > >>

Leen:
Laat ik dan de vraag van Arthur beantwoorden.

Beide Willems worden op transport naar Harlingen gezet in oktober 2018. In december 2018 zijn ze in Harlingen.
Vanaf januari 2019 vinden proefvaarten plaats, vinden aanpassingen plaats als dat nodig mocht zijn, en worden de schepen verder afgebouwd als er nog op dat gebied wat te doen valt. In maart 2019 neemt Doeksen beide schepen over als alles goed is en in april 2019 komen ze dan in de dienstregeling.
De overdracht aan Doeksen vindt dus in maart 2019 plaats.

Wim Vink:

--- Citaat van: arthur op 10 juli 2018, 14:49:09 ---
--- Citaat van: Wim Vink op  9 juli 2018, 08:08:29 ---
--- Citaat van: arthur op  8 juli 2018, 14:13:53 ---Even een (waarschijnlijk hele stomme) vraag: Wat betekent ".... zullen de beide schepen … IN BEDRIJF worden gesteld …"? Inzetbaar is dan nog niet het geval, dat wordt pas april; houdt dat de feitelijke overdracht in van bouwer naar opdrachtgever of gebeurt dit al in Vietnam, als de schepen op transport worden gezet???

--- Einde van citaat ---

Lijkt me handig als je de vraag stelt aan de redactie van De Terschellinger. Daaruit komt dit artikel.
info@deterschellinger.nl


--- Einde van citaat ---
Ja, dat is inderdaad handiger; net als de vragen over de rederij Doeksen, die kunnen we beter allemaal maar aan de reder vragen in plaats van op dit forum te zetten; dan kunnen we het forum ook gelijk sluiten wat betreft het tekst gedeelte, en alleen gebruiken voor wat foto's...

--- Einde van citaat ---


Bedankt Arthur voor je aardige en lieve woorden.
Ik wilde je alleen maar helpen z.s.m. aan het correcte antwoord te komen en waar kun je dat beter krijgen dan bij de bron?
Die heb ik je gelijk genoemd.

Op het forum zijn we heus niet alwetend.

Wim Vink:
bron: de Terschellinger van 20 september 2018

Wim Vink:
Bron: de Terschellinger dd 11 OKT 2018.



Wim Vink:
Leuk interview met Kees Dekker, de huidige archivaris van de Rederij Doeksen.
bron: Mooi Terschelling 2018-3, bijlage van De Terschellinger 11-10-2018.



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie