Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Infrastructuur havens

<< < (19/49) > >>

natureboy:
Voor 99% zeker, dat dit nog steeds hetzelfde ponton is, alleen de overkapping is wel eens vernieuwd en uiteraard is de kleur aangepast aan de nieuwe huisstijl van de rederij

Pieter

Wim Vink:

--- Citaat van: dageraad op 17 november 2008, 08:22:10 ---Voor 99% zeker, dat dit nog steeds hetzelfde ponton is, alleen de overkapping is wel eens vernieuwd en uiteraard is de kleur aangepast aan de nieuwe huisstijl van de rederij

Pieter

--- Einde van citaat ---

Pieter, bedankt voor je antwoord.

Bob Koetsier:

--- Citaat van: dageraad op 17 november 2008, 08:22:10 ---Voor 99% zeker, dat dit nog steeds hetzelfde ponton is, alleen de overkapping is wel eens vernieuwd en uiteraard is de kleur aangepast aan de nieuwe huisstijl van de rederij

Pieter

--- Einde van citaat ---

Toch wel dus ;)
Bedankt Pieter!

twintimer112:
Ik dacht toen de najade of huidige koegelwieck nieuw kwamen te varen het ponton is vervangen

Jelle Krijthe:
Wat ik mij laatst afvroeg;

Er was een plan van de gemeente Terschelling, om binnen 15 jaar meende ik, een extra haven aan te leggen. En dat wel bij het industriegebied. Is er al meer bekend over of dat uberhaupt wel door gaat? Zou mij benieuwen. Dit namelijk in verband met het scheiden van passagiers- en vrachtvervoer. De gemeente wil de drukte uit het dorp halen.
Is het dan niet handiger om bij het industriegebied een haven te maken, waar ook nog passagiers bij komen kijken?

Is slechts een idee, waarschijnlijk zal dit niet haalbaar zijn. Zou wel mooi zijn, gebeuren er niet zoveel ongelukken in het dorp, en vertragen de fietsers het overige verkeer niet zo. De straat ombouwen zou ook kunnen. Een rij parkeerplaatsen minder zou een hoop ruimte maken. Dan kan er misschien een fietspad worden aangelegd?

Weet iemand hier meer over?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie