Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Infrastructuur havens

<< < (13/49) > >>

natureboy:
Dat dacht ik ook tot eergisteren maar nadat ik een tekening van het ponton heb gezien ben ik daar niet zo zeker meer van, omdat het silhouet van de Koegelwieck ingetekend was, Ook met de bruggetjes is volgens mij rekening gehouden met de Koegelwieck.
Het zal wel de bedoeling zijn om in stilligperiodes de Koegelwieck op zijn oude plek te laten liggen, maar nogmaals, zeker ben ik daar niet van.

Pieter

ben doeksen fan:
Omdat ze bij de aanlegplaats van de koegelwieck bezig zijn kan het dat ze die weghalen.
Dan komt de koegelwieck mischien in harligen te liggen als reserve snelboot.

JaVaZee:
Mischien dat dan dat visserschip op de oude plaats van de KW gaat liggen,of de Hunter? ;)


--- Citaat van: ben doeksen fan op  9 mei 2008, 06:53:58 ---Dan komt de koegelwieck mischien in harligen te liggen als reserve snelboot.

--- Einde van citaat ---
Ik heb gehoord dat de KW voor Vlieland was en de Tiger voor Terschelling...

Groet,
Nils

ben doeksen fan:

--- Citaat van: JaVaZee op  9 mei 2008, 08:30:16 ---Ik heb gehoord dat de KW voor Vlieland was en de Tiger voor Terschelling...

--- Einde van citaat ---

Bedoel je dat de koegelwieck de afvaarten naar vlieland in het weekend maakt die de tiger nu nog maakt ?

JaVaZee:

--- Citaat van: ben doeksen fan op  9 mei 2008, 08:36:46 ---
--- Citaat van: JaVaZee op  9 mei 2008, 08:30:16 ---Ik heb gehoord dat de KW voor Vlieland was en de Tiger voor Terschelling...

--- Einde van citaat ---

Bedoel je dat de koegelwieck de afvaarten naar vlieland in het weekend maakt die de tiger nu nog maakt ?

--- Einde van citaat ---
Ik heb gehoord dat de KW de dienst voor Vlieland ging doen en de Tiger die voor Terschelling...
Maar ergens anders zeiden ze dat de Tiger vooral Terschelling Vlieland ging doen...

Dus we zien wel.
On Topic

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie