Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Infrastructuur havens

<< < (12/49) > >>

Bob Koetsier:
Dat laatste had ik ook gezien ja  ::)
Maar verder kan ik geen verschil ontdekken?
De foto's zijn beide vanuit een andere hoek genomen, dus vergelijken is wat lastig.
Misschien wat toelichting?

PiebeJanMan:
Excuses, ik zal het even toelichten... Ik zie ook dat er twee palen een beetje zijn samengevallen...

De paal die jullie als 'verdwenen' beschouwen is een stukje verplaatst (volgens mij) en staat nu een stuk omhoog(denk dat ie nog verder naar beneden gaat) en valt een beetje samen met de stoppaal aan de voorkant. De paal die je uiterst links ziet op de tweede foto is de paal waar de vlieland nog tegenaan licht met de BB-drijver (die zie je op de eerste foto tussen de reddingsvlotten van de Midsland).

Daarnaast zijn nog twee palen erbij geplaatst uiterst rechts op de tweede foto.

Jelle Krijthe:
Als ik de foto`s zo zie, kan ik daaruit concluderen dat de passagiers gewoon via de in- en uitgang voor de veerdienst naar de nieuwe aanleg plaats worden gedirigeerd? Dan zal er wel een extra wandelpad worden gemaakt neem ik aan.

natureboy:
Klopt helemaal Jelle, achter het hekwerk langs, waar de bolders staan waarop de Friesland Midsland en Noord Nederland afgemeerd liggen komt een enigszins verhoogd looppad naar de aanlegplaats van de Koegelwieck/tiger

Pieter

sjoukje:
ik dacht  ??? dat de koegelwieck gewoon op zijn eigen plek bleef liggen pieter ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie