Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Infrastructuur havens

<< < (26/49) > >>

Marten-Jan van Zanden:
Ik vind de foto's prachtig Jeroen.

Maar ik denk dat we binnen het topic infrastructuur havens toch de havens van Harlingen, Terschelling en Vlieland onder de loep proberen te nemen.
Desalnietemin kunnen bovenstaande platen in mijn ogen blijven staan.

 

Vriend:
Thanks MJ, dan laten we het bij een eenmalig gastoptreden van Medemblik in dit topic  ;). Als de werkzaamheden gereed zijn, zal ik nog wat plaatjes maken en deze onder het topic Friesland (1) plaatsen. Daar horen de plaatjes meer thuis als dit topic bedoeld is voor de havens van Harlingen, Terschelling en Vlieland.

Marten-Jan van Zanden:
Perfect man.

PiebeJanMan:
Op 1 maart zal gemeente Terschelling vergaderen over herinrichting havens. Misschien komen er 2 snelbootkades+laad-/losinstallaties en 2 veerbruggen!

http://www.lc.nl/archief/Haven-Terschelling-op-de-schop-20706199.html

willem boot:

--- Citaat van: PiebeJanMan op 21 februari 2011, 12:05:13 ---Op 1 maart zal gemeente Terschelling vergaderen over herinrichting havens. Misschien komen er 2 snelbootkades+laad-/losinstallaties en 2 veerbruggen!


--- Einde van citaat ---

Zou tijd worden. Een defect aan een laadbrug maakt immers het functioneren van de bootdienst onmogelijk en daarom is een reservebrug noodzaak. Zie het gevolg daarvan op 17 januari 2007 op Texel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie