Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Infrastructuur havens
Jelle Krijthe:
Mijn excuses ;D niet gelezen :P
Wim Vink:
De passagiersbrug en ro-ro ponton t.b.v. de Midsland, 21 juli 1978.
Even niet letten op mijn arriverende familie en mijzelf, maar het valt me op dat de knik tussen het oprijgedeelte en het ro-ro ponton groot was bij hoogwater.
Een lage personenauto kon zo gemakkelijk schade aan de onderzijde oplopen.
Op de achtergrond is de klep tbv de Slof ook nog zichtbaar.
Foto's: © Corry Vink
Wim Vink:
De Kom, 13 juli 1977. Hier liggen nu heel wat schepen en legt de veerboot dagelijks aan.
(de Brandaris staat helemaal in de steigers voor een grootscheepse renovatie).
Foto: © Corry Vink
PiebeJanMan:
Zo te zien gaan ze dit jaar nog verder met het verbeteren van de kademuur van de Vlielandplaats in Harlingen:
http://www.aanbestedingskalender.nl/noticedetails.aspx?id=2294b395-5551-496a-b562-c21e296ea315&src=rss
Vriend:
Dit topic lijkt me het meest geschikt om onderstaande foto's te plaatsen. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat wel.
De passagiers die van de stoomtram naar de Friesland (1) willen overstappen, moeten de dijk over. Aan de zijde van het IJsselmeer gaat dat vrij gemakkelijk, ook voor mensen die wat minder valide zijn of een fiets of iets anders met wielen eronder bij zich hebben. Aan de kant van het station is dat anders zoals je op de eerste foto kunt zien. Men is echter bezig om een pad aan te leggen met een niet al te hoog hellingspercentage zoals op de laatste twee foto's te zien is.
Foto's: © Jeroen Vriend
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie