Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Nieuwe vloot in de oude kleurstelling.
Rik:
--- Citaat van: PiebeJanMan op 11 december 2006, 17:38:17 ---ik heb hierbij even een verzoekje!
heeft iemand nog een idee van welk schip nog in een andere kleur moet en een oud schip in de nieuwe kleur mag ook bijvoorbeeld! laat het maar horen!
--- Einde van citaat ---
Ik wou de Noord Nederland nog wel is in andere kleurstelling zien is dat mogelijk ??? :)
Humtidumty:
Schepen krijgen een eigen gezicht op basis van de gebruikte kleurstelling.
Nu zijn de jongere forumleden alleen maar geconfronteerd met de nieuwe blauw-wit setting, maar de wat minder jonge leden hebben nog vaak de anderekleurstelling voorbij zien komen en ik was benieuwd naar de oude kleuren op de nieuwe schepen.
Zo kun je dit ook andersom bekijken natuurlijk.
Kleurstelling is erg bepalend voor het gezicht van de schepen, kijk maar eens naar de foto's van de OV of de Bereboot. Ik vindt de nieuwe look minder charme hebben in ieder geval.
Laat duidelijk zijn: Dit blijft mijn mening! Ik vindt elke creatieve "uitspatting" er een die gezien mag worden. Dus de huidige Noord Nederland ziet er niet verkeerd uit. Of dit wenselijk is is weer een andere vraag uiteraard.
PiebeJanMan:
dit keer was het niet zo moeilijk, alleen die masten is me te veel werk, al die kleine uitstekkseltjes :(
origineel:
resultaat:
Vriend:
Waarschuwing: De volgende beelden kunnen schokkend zijn!
Het topic heet nieuwe vloot in oude kleurstelling. Ik heb het omgedraaid en met de nieuwe huisstijl een van de mooiste waddenveren ooit in een melige bui onder handen genomen. Ik heb mijn best gedaan om de lijn van het schip te verstoren door een van de diagonalen door te trekken over de achterkant van het stuurhuis. Ook de schoorsteen achterop moest het ontgelden en de hoog opgetrokken verschansing op de kop blauw gemaakt. Nog even Doekie over de twee blinde ramen geplakt en de heiligschennis is compleet!
Mijn vrouw liep net hoofdschuddend langs met de opmerking: 'Dit is toch historisch niet verantwoord en te gek voor woorden'. Ze heeft volkomen gelijk ;D
Marten-Jan van Zanden:
Alleen geschikt voor 25 jaar en jonger. ;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie