Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]
Mark:
--- Citaat van: grey op 9 april 2006, 07:16:25 ---Toegegeven het was bijzonder fris maar helaas weinig forum leden (2?) gezien, een gemiste kans voor hen die er niet waren.
Groeten Grey
--- Einde van citaat ---
Ik had gisteravond nog even bekeken hoe laat de zon vandaag opkwam, maar gezien het feit dat ze dus met donker of sschemeren zal vertrekken ga ik daar geen 250km voor rijden. Goede foto's maken zit er dan toch niet in ::)
nico:
hoeveel mensen zijn er eigelijks nu aanwezig die het schip naar ijsland varen,het zal wel 24 uur per dag varen wezen denk een dag of 6 a7 dacht ik zal messchien onder weg een keer moeten tanken of heeft ze zn groote voorraad branstof bij haar vr vg n feenstra
Jon:
Ik heb al even gekeken op AISLive.com, nu is dat de gratis dienst, en dat betekend dat ik de beelden een uur later zie..
Op dit moment is de Baldur niet te zien, (waarschijnlijk omdat ze nu al buiten het bereik van de steunpunten is). Of de Baldur heeft toch geen AIS..
marten:
Het zijn hele mooie laatste plaatjes geworden! Ik baal er van dat ik er niet bij kon zijn :-[.
Nee, ze heeft geen AIS. Meestal is dat al een paar dagen voor vertrek te zien. Dat was bij de Baldur niet het geval.
Groeten,
Marten.
Jelle Krijthe:
En nou word het op de webcam kijken wanneer ze aankomt in/op Ijsland.. :D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie