Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]
L.Noorman:
Dag iedereen,
ik vond de volgende foto ergens op het internet. De beschrijving van de foto heeft het over de veerboot tussen Terschelling en Harlingen. Het is de TV Salon aan boord van een van de schepen. Nu weet ik dat de MIDSLAND geen TV Salon heeft, maar een bar. Kan dit de TV salon zijn aan boord van de OOST-VLIELAND of is de MIDSLAND ooit verbouwd? Mocht het toch een ander schip betreffen dan de OV, dan verplaats ik mijn post naar het juiste onderwerp
Gemaakt in juli 2000 door Mark Power
PiebeJanMan:
De Oost-Vlieland had wel degelijk een TV-salon. Op dezelfde plaats als op de Midsland (bij de Midsland is hier ook de ballenbak). De OV had geen bar, die op de Midsland in het verlengde deel zit.
Maar ik meende dat de OV uitgerust was met stoeltjes/banken tot aan de verkoop. Dan zou dit de Midsland moeten zijn.
L.Noorman:
Bedankt voor je antwoord! Iemand anders die hier misschien iets meer van af weet? Ik reis sinds 99 naar Terschelling en ik kan mij niet anders herinneren dan dat er een ballenbak op de Midsland zit, het beeld hierboven komt mij niet bekend voor..
Wim Vink:
De voormalige Oost-Vlieland (ex-Schellingerland) is in FEB 2016 ook gesignaleerd in het huidige vaargebied: Kaap-Verdië.
foto's: Jesse Metselaar
L.Noorman:
Een tweetal foto's die zijn gevonden door goed speurwerk. Deze foto's stonden in de decemberuitgave van de "Kampioen" uit 1995.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie