Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]

<< < (55/72) > >>

Wim Vink:

--- Citaat van: Wim Vink op 18 juni 2015, 06:55:28 ---
--- Citaat van: Evert Jan op 17 juni 2015, 23:09:39 ---Ik meende dat de naam van het schip Inter-Ilhas was en Polaris_Cia de rederij, op Marine Traffic en andere sites wordt iig Inter Ilhas gebruikt. Als dit zeker is moet de naam van het topic dan niet aangepast worden?

Gr. Evert Jan

--- Einde van citaat ---

EJ

Ik ga het nakijken en waar nodig aanpassen.

--- Einde van citaat ---

Dank voor je vingerwijzing EJ; ik heb het bericht aangepast. Zal ook de naam van het topic aanpassen.

Christian:
Wild ride on the ferry Baldur to the Westfjords while passengers puking around:

Waardevollere :-[, maar misschien al bekende clips met de BALDUR [copy+paste]:

PiebeJanMan:

--- Citaat van: Christian op 30 juni 2015, 21:28:54 ---Wild ride on the ferry Baldur to the Westfjords while passengers puking around:

--- Einde van citaat ---

Aan de foto aan het begin van de video en de datum van uploaden op youtube gaat het om de nieuwe Baldur - het schip dat de ex Oost-Vlieland heeft vervangen.

Christian:
OV 15.05.2005 17:24:56

Christian:
MS OOST-VLIELAND 16 Mai 2005

Pinksteren maandag, akelig weer,
vertrek van TS 11.01h,
aankomst Harlingen 12.49h,
vertrek leeg terug naar TS 13.06h.

Deze had ik al in dec 2008 voor korte tijd op YT gezet, maar gezien dat er inmiddels kijkers zijn bijgekomen, dan is het tijd voor een verdere tentoonstelling. Ben ik ook een beetje trots op, want ik weet van geen ander behouden fragment "varen met de OV" van deze lengte?

En ja, ze stonden toen nog met analoge klokken bij de loopbrug, om iedereen af te tellen. Ik werd als laatste toegelaten, en daarmee hadden ze de boot vol:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie