Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]

<< < (54/72) > >>

Wim Vink:
Toch wel een goed schip met een inmiddels lange historie:
Borkum-Terschelling-Vlieland-IJsland en nu weer een volgende bestemming.

En dan te bedenken dat het in de Doeksen nadagen motorstoring had (een van de redenen waarom het schip weg moest).
Vanaf dat moment (10 jaar geleden) is het schip nog steeds in de vaart en niet altijd in de makkelijkste omstandigheden (bij IJsland!).

Kortom: een product van Duitse degelijkheid :).

Wim Vink:
Ons forumlid Bob Heikoop is zeeman en kwam vandaag (17 juni 2015) de Inter Ilhas tegen.
Op Facebook schreef jij het volgende:

Vaar je door 'Canal de São Vicente', gelegen tussen twee eilanden die behoren bij de 'Arquipélago de Cabo Verde', komt er een veerboot van bakboord in..
Nog compleet uitgerust met drie blauwe strepen op haar zij. Het kan niet missen, het is de oude Schellingerland, later de Oost-Vlieland van Rederij Doeksen, op haar nieuwe route van Mindelo naar Porto Novo.
Zo is de wereld maar klein. 😉

foto: Bob Heikoop

Tlautenbach:
Na 45 jaar vaart ze nog steeds en nog in de doeksen-outfit.....

Evert Jan:
Ik meende dat de naam van het schip Inter-Ilhas was en Polaris_Cia de rederij, op Marine Traffic en andere sites wordt iig Inter Ilhas gebruikt. Als dit zeker is moet de naam van het topic dan niet aangepast worden?

Gr. Evert Jan

Wim Vink:

--- Citaat van: Evert Jan op 17 juni 2015, 23:09:39 ---Ik meende dat de naam van het schip Inter-Ilhas was en Polaris_Cia de rederij, op Marine Traffic en andere sites wordt iig Inter Ilhas gebruikt. Als dit zeker is moet de naam van het topic dan niet aangepast worden?

Gr. Evert Jan

--- Einde van citaat ---

EJ

Ik ga het nakijken en waar nodig aanpassen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie