Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]

<< < (24/72) > >>

Jelle Krijthe:

--- Citaat van: Marten-jan op 15 april 2006, 20:59:26 ---Jelle ik benijd je om het feit dat je de grote gebeurtenis live kon volgen.l
Heb zelf zoals vele anderen gisteren regelmatig de webcam gevolgd, maar helaas.

Ook vanmorgen nog.

En dan blijkt dat je amperaan weg bent (voetbalactiviteiten) en taraaa.

--- Einde van citaat ---
Ik keek de vorige dag ook al, omdat een paar mensen hier op het forum zeiden dat ze toen in de middag aan zou komen. (Misschien heb ik dat verkeerd begrepen) en ik zat al achter de computer me druk te maken waar ze bleef. Maar toen keek ik de volgende dag nog eens, en toen zag ik haar nog net een stukje de haven invaren. Toen botste ze tegen de kade, waardoor ze weer een stukje achteruit ging. En toen kwam ze vervolgens stil te liggen.

ilovemidsland:
ik heb ook de hele middag gekeken zelfs 's avonds nog.
helaas dat ik haar toen niet gezien heb :(
toen keek ik vanmorgen weer op de cam en toen was ze er.
ik had nogal een kater maar toen ik haar zag liggen was die gelijk weer weg:D

Marten-Jan van Zanden:
De Baldur gaat over een kleine 3 kwartier aan haar eerste dienst beginnen. (tenminste dat denk ik)
Deur naar autodek staat open en zo te zien staan er ook al een aantal auto's te wachten.
Ook zijn ze op het achterdek met de kraan bezig.

grey:
Hallo allemaal,

Met vertraging van een kwartiertje is de Baldur begonnen aan z'n eerste reis als veerboot op IJsland. Via de camera kun je het schip goed zien leggen en heeft een mooi oppertje achter die bult.
Ik had eerder al gezien dat ze met die nieuwe kraan aan het draaien waren dus was er beweging.
Ze draaide vlot achteruit en als de camera goed staat zie je haar van je af varen dus als ze terug komt moet dat ook redelijk te zien zijn.
Hopen dat ze vele veilige vaarten mag maken, de kop is er in elk geval af.
Groeten Grey. 

Wim Vink:
De eerste retourtocht zit erop. Het aanmeren verliep nog wat onwennig, maar alle begin is moeilijk (en de beste stuurlui staan aan wal).
Het is aardig te zien dat er buiten het traject TS/Vlieland-Harlingen nog ook op IJsland en in Afrika in de Doeksen huisstijl wordt gevaren. (al ontbreekt in de 2 buitengebieden de zeehond). Toch een goed ontwerp van Eke van Mansvelt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie