Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (ex-Baldur, nu Inter Ilhas) [periode 1994-nu]
fokke veenstra:
Ik heb zo'n vermoeden dat de BALDUR ergens anders op IJsland nog een tussenstop heeft gemaakt gezien het feit dat de afschermplaten voor de ramen verwijderd zijn en ik een vlaggenlijn over het bovendek zie lopen.
Toch wel een vreemde gewaarwording het kijken via een webcam. Zo dichtbij en toch veraf.
Groeten Fokke
Wim Vink:
Vanaf donderdag erg vaak gekeken. En uitgerekend dat ene uurtje dat je even weg bent, arriveert de Baldur. Een hele presentatie voor een schip van meer dan 30 jaar oud over zo'n grote afstand.
Gelukiig hebben we de webcam nog om af en toe te kijken.
En Jan Leenstra heeft al contact gelegd met de rederij. Nieuwsvoorziening blijft daarom in stand.
Jelle Krijthe:
Ik heb haar de haven binnen zien varen. En volgens mij waren de platen voor de ramen inderdaad al weg. Ik zag toen ook de vlaggetjes op het schip. Ik moest toen direct aan de Vlieland denken die ook met vlaggetjes en al binnen kwam varen :D
Marten-Jan van Zanden:
Jelle ik benijd je om het feit dat je de grote gebeurtenis live kon volgen.l
Heb zelf zoals vele anderen gisteren regelmatig de webcam gevolgd, maar helaas.
Ook vanmorgen nog.
En dan blijkt dat je amperaan weg bent (voetbalactiviteiten) en taraaa.
Bas:
Ik heb in mijn gang een 'fotowand'. Met daaraan voor mij belangrijke foto's. Natuurlijk kan de Oost-Vlieland waar ik 2,5 jaar met heel (heeeeeeel) veel plezier op heb gewerkt niet ontbreken. Vaarwel Oost-Vlieland, volgens mij ben je in goede handen!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie