Schepen van Doeksen > Doeksen slepers

Holland - museumschip

<< < (22/65) > >>

Gerrit de Boer:
Er is ingebroken op de Holland terwijl deze bij scheepswerf Visser voor de kant lag. Een paar laptops, waarvan 1 stuk, en enige engelse ponden zijn er buit gemaakt. De bemanning wil voortaan in Harlingen over winteren i.p.v Den Helder. Het is daar al eerder voor gekomen dan er dingen werden ontvreemd. De stichting gaat nadenken of dit een optie is.
mvg G de Boer

arthur:
De Holland in Harlingen overwinteren, dat zou ik als ouwe seun (Harlinger) prachtig vinden; maar dan wel prominent in de Zuiderhaven of Willemshaven en niet "halverwege Dokkum" in de Industriehaven.
Maar eerlijk is eerlijk, op Terschelling zou ze nog beter en mooier tot haar recht komen...

wd:
Vorige week kwam ik terug van Texel. In Den Helder zag ik het museumschip de Holland liggen. Ik was net te laat om er een foto van te maken, maar het was wel een mooi gezicht in het dok. Groetjes:willem

Wim Vink:
Maandag 1 maart jl is de Holland weer vanuit Den Helder naar Harlingen vertrokken.
Het winteronderhoud is nu zo goed als achter de rug; het nieuwe vaarseizoen kan weer beginnen (na wat laatste puntjes op de i)

Vriend:
Deze zomer gaat de Holland de eerste helft van augustus een aantal keren tussen Harlingen en Terschelling een passagiersdienst varen. Een initiatief van de Stichting Guusjen in samenwerking met Stichting Zeesleepboot Holland. Een enkeltje kost ? 20,00 en een retourtje het dubbele. Wel wat duurder dan de gewone dienstregeling, maar dan maak je van de reis wel een belevenis en je steunt het goede doel.

Klik hier voor meer infomatie op de site van de Stichting zeesleepboot Holland.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie