Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Willem de Vlamingh

<< < (17/37) > >>

HansG:
Nieuw artikel op de nieuwe schepen van Doeksen site. https://www.denieuweschepenvandoeksen.nl/testen-marine-evacuation-system-willem-de-vlamingh/
Ik ben ook benieuwd wanneer de schepen nu echt de dienstregeling over gaan nemen. De WB wordt alleen als extra dienst ingezet.

cupdruchan:
Er is nu een pas sessie bezig voor de nieuwe aanwinst op Terschelling

arthur:
Even een, misschien domme, vraag, maar omdat ik internationaal vaar en ver weg ben, ben ik niet helemaal op de hoogte: Heeft de WdV nu, 15 januari '21 al een echte passagiersdienst gevaren, en zo ja, wanneer was die maidentrip en waar naar toe? Zo niet, wanneer staat dat gepland en ook naar welk eiland?

cees:
De WdV is aan het proefvaren, vandaag o.a. met Jelle. en doet zijn eerste vaart met passagiers op 3 februari naar Terschelling als ik mij niet vergis

HansG:
Volgens mij valt ze in voor de NN. Zag vrachtverkeer van en aan boord gaan. Vorige week ook al een keer.

--- Citaat van: cees op 15 januari 2021, 12:30:47 ---De WdV is aan het proefvaren, vandaag o.a. met Jelle. en doet zijn eerste vaart met passagiers op 3 februari naar Terschelling als ik mij niet vergis

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie