Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Willem de Vlamingh

<< < (14/37) > >>

doppie:
Als fotograaf heb ik het liefst de Midsland voor de lens, ben er dus wel blij mee!

Humtidumty:
Doeksen zal een hele hoop goodwill kweken door de eerste inzetten van de eerst verbeterde Willem (vooral) in te zetten op Vlieland.
Zou dat bij de rederij in overweging worden genomen?

Leen:

Wat ik zie is, dat de vraag naar autoruimte naar Terschelling groot is, veel groter dan vorig jaar, door de in Nederland blijvers vanwege Corona denk ik, dus ze wordt naar Terschelling ingezet.
Pas in december, volgens de dienstregeling dan, is Vlieland aan de beurt. Geeft toch ook niet, de Vlieland is een modern schip, ze zijn blij op Vlieland dat ze weer terug is.
Overigens bleef het aantal passagiers in 2019 naar Vlieland achter bij de verwachtingen, een lichte teruggang, naar Terschelling groeide het vervoer.

arthur:
Of je als eilander nu blij moet zijn met een groeiend aantal auto's... vol is vol; Doeksen uiteraard wel. Maar dat groeiend aantal auto's zal volgend jaar wel weer terug lopen, mits er weer vrij naar het buitenland kan worden gegaan, want goedkoop zijn de Waddeneilanden bepaald niet, en dat zullen de "nieuwelingen", die normaal voor de coronatijd al het buitenland bezochten ervaren, integendeel. En de Vlielanders, die ik ken en af en toe spreek, zijn idd heel erg blij en tevreden met hún ms Vlieland, maar duidelijk niet of in ieder geval veel minder blij met de Midsland, hoe mooi sommige walslurpen deze oude dame ook vinden...

gerard.vl:
De midsland is gewoon een slome boot veel tijd nodig bij aanmeren. en vergelijking met de ms vlieland scheelt  dat al   snel 20 mimuten op een overtocht

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie