Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Willem de Vlamingh

<< < (31/36) > >>

Bootjesfan:
Laten we uitgaan van dat het dus met de capaciteit te maken heeft. Het kan dus niet uit om een Willem te laten varen, of 2, maar wel een friesland?

nagier:
ja dat meld rederij doeksen, tegen mij, paar weken geleden. dus het is oud nieuws

Jart:
Een begrijpelijke keuze vanuit financieel oogpunt als ik het zo lees.
Misschien had Doeksen gezien de huidige situatie met het toerisme toch liever 1 groter schip had laten bouwen.
Het lijkt mij best een dilemma, omdat lng ook een bewuste keuze is gezien de voordelen van de schonere uitstoot en de bescherming van het Waddengebied. En de subsidies die Doeksen hiervoor heeft gekregen. Niet dat ze natuurlijk helemaal niet meer op lng gaan varen natuurlijk, of geen andere schone maatregelen nemen.

Ik heb gehoord dat er bij busmaatschappijen in hun aanbesteding is meegenomen met welke soort bussen (elektrisch oid) wordt gereden gereden en als ze deze doelstelling/belofte niet halen ze per rit een boete krijgen. Is dit bij wadden veerdiensten ook een regel?

Melv888:
Gisteren draaide de Willem de Vlamingh een paar keer een rondje voor de haven van Harlingen.
Iemand enig idee Waarom?

Bootjesfan:
Ik denk weer oefenen met aan en afmeren

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie