Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Willem de Vlamingh

<< < (28/37) > >>

L.Noorman:
Afgelopen week een aantal dagen op Terschelling geweest. Zowel de heen- als terugreis had ik de nieuwe schepen geboekt want ik was natuurlijk wel nieuwsgierig na het zien van alle foto's. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Ik vind de schepen erg stil vergeleken met wat ik gewend was. Het buitendek oogt klein, maar dat valt toch wel mee. Op de heenreis konden we plaatsnemen in de voorste salon waar je een mooi uitzicht hebt op de zee. Op de terugreis scheen de zon dus buiten zitten was wel zo prettig. Het werd later toch iets frisser dus toen heb ik plaatsgenomen in de salon op het bovendek. Mooi detail dat er glasplaten zijn geplaatst op het dak zodat het licht naar binnenvalt!

HansG:
Ze ligt weer voor de wal bij de werf en de Friesland is ingezet als hoofdboot. Scheelt er weer iets aan?

Bootjesfan:

--- Citaat van: HansG op 17 augustus 2021, 15:03:45 ---Ze ligt weer voor de wal bij de werf en de Friesland is ingezet als hoofdboot. Scheelt er weer iets aan?

--- Einde van citaat ---
Beide Willems varen niet op dit moment.

Leen:
De Willem Barentsz of Vlamingh is vanmiddag weer in de vaart.
Als een van de beide Willems eruit ligt wordt de Friesland ingezet op de hoofddienst ik denk vanwege de grotere capaciteit.
Vrijdag zijn beide Willems weer in de vaart.

nagier:
Dit is de bericht van rederij Doeksen
Goedemiddag, Dan beide Willems op dit moment niet varen is toeval.
Een van de Willems zal vandaag nog een retourtje Terschelling doen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie