Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Willem de Vlamingh
asjemenou_loeki_midsland:
Nu is helaas deze willem de hoofddienst. Friesland vaart gelukkig wel. Nu z'n eigen tijden. WB ligt lekker aan de kant.
HansG:
Met alle respect, eenieder heeft z'n mening over alle schepen, mooi of lelijk, maar wat mij betreft is het nu wel duidelijk hoe je over de oude en nieuwe schepen denkt.
Is het te veel gevraagd of je een positieve insteek wilt kiezen i.p.v. een negatieve?
--- Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 23 juli 2021, 10:01:28 ---Nu is helaas deze willem de hoofddienst. Friesland vaart gelukkig wel. Nu z'n eigen tijden. WB ligt lekker aan de kant.
--- Einde van citaat ---
Evert Jan:
--- Citaat van: HansG op 23 juli 2021, 12:17:56 ---Met alle respect, eenieder heeft z'n mening over alle schepen, mooi of lelijk, maar wat mij betreft is het nu wel duidelijk hoe je over de oude en nieuwe schepen denkt.
Is het te veel gevraagd of je een positieve insteek wilt kiezen i.p.v. een negatieve?
--- Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 23 juli 2021, 10:01:28 ---Nu is helaas deze willem de hoofddienst. Friesland vaart gelukkig wel. Nu z'n eigen tijden. WB ligt lekker aan de kant.
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Helemaal mee eens Hans!
arthur:
Ja idd helemaal mee eens, je lijkt wel te genieten van Doeksen's tegenslag, Loekieasjemenou, als een kind die zijn zin niet krijgt
Humtidumty:
Het maakt niet zoveel uit of je de oude schepen terug zou willen.
De rederij kan en zal ze niet terug halen.
Voor jou als vervent midsland-liefhebber zul je het dus moeten doen met drukke periodes of vervanging door onderhoud op de nieuwe schepen (of je gaat binnen niet al te lange tijd naar griekenland natuurlijk).
Zoals je merkt ervaren meerdere mensen het hier als storend dat je voorkeur zo uitgesproken uit gaat naar wat niet meer is, en dan vooral de manier waarop je dit benadrukt.
Mijn advies: geniet van de kansen die je nog krijgt zonder rancune. Wat geweest is komt daarmee toch niet terug.
--- Einde van citaat ---
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie