Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Willem de Vlamingh
asjemenou_loeki_midsland:
Ha see ik wist al dat t onbetrouwbare schepen zijn. En ik vind ze allebei oerlelijk. Die moderne zooi kunnen niks hebben. Helaas dat ze de Midsland te vroeg hebben verkocht. Ik hoop eigenlijk dat ze de WestFalen kunnen/ willen huren / kopen van AGMS , zodat er naast de Friesland nog een betrouwbare boot vaart en hebben we gelijk de mooie MAK motoren weer terug en weer een prachtig schip uit de drieling [ Schellingerland / Midsland / WestFalen ]
Bootjesfan:
Midsland mocht niet meer varen, die voer al jaren met een ontheffing en had in 2019 al weg moeten zijn.
nagier:
Als 1 van de veerboten van Doeksen niet doet deze weekend heeft doeksen een groot probleem.
Dat heb ik tijdens de nieuws berichten gelezen.
Maar morgen horen we meer info dan is meer bekend.
Anders moet Doeksen speciaal plan maken
HansG:
Sorry hoor, over de betrouwbaarheid vind ik nog te vroeg om te kunnen oordelen, maar de Midsland, dat kon echt niet meer.
Overigens ben ik er zelf nog altijd niet over uit of ik de Willems mooi of lelijk vind. Ach, over smaak valt niet te twisten.
--- Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 8 juni 2021, 15:57:26 ---Ha see ik wist al dat t onbetrouwbare schepen zijn. En ik vind ze allebei oerlelijk. Die moderne zooi kunnen niks hebben. Helaas dat ze de Midsland te vroeg hebben verkocht. Ik hoop eigenlijk dat ze de WestFalen kunnen/ willen huren / kopen van AGMS , zodat er naast de Friesland nog een betrouwbare boot vaart en hebben we gelijk de mooie MAK motoren weer terug en weer een prachtig schip uit de drieling [ Schellingerland / Midsland / WestFalen ]
--- Einde van citaat ---
Evert Jan:
--- Citaat van: asjemenou_loeki_midsland op 8 juni 2021, 15:57:26 ---Ha see ik wist al dat t onbetrouwbare schepen zijn. En ik vind ze allebei oerlelijk. Die moderne zooi kunnen niks hebben. Helaas dat ze de Midsland te vroeg hebben verkocht. Ik hoop eigenlijk dat ze de WestFalen kunnen/ willen huren / kopen van AGMS , zodat er naast de Friesland nog een betrouwbare boot vaart en hebben we gelijk de mooie MAK motoren weer terug en weer een prachtig schip uit de drieling [ Schellingerland / Midsland / WestFalen ]
--- Einde van citaat ---
Erg kort door de bocht dit, nieuwe schepen kunnen last van kinderziektes hebben... het uiterlijk is een kwestie van smaak. Ik voer ook graag op de Midsland, buiten dan wel te verstaan, binnen was niet uit te houden. En als het gaat om mooi, de Friesland uit 1956 is een mooi schip, al het andere in de vloot ging/gaat om auto’s en veel passagiers, niet om de looks...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie