Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Willem Barentsz

<< < (56/75) > >>

Humtidumty:
Het gebruik van een autodek is natuurlijk niet gelijk aan een parkeergarage.
Men heeft er een groot beloang bij zo veel mogelijk auto's op het dek te krijgen. Het zou logisch zijn dat auto's dan ook spiegel aan spiegel worden geladen en dat men de voertuigen die als eerst het schip verlaten een "ruime" instap wordt geboden. Degenen die als volgende aan de beurt zijn kunnen nu instappen, en het voorkomt ook veel gehannes met lopende passagiers.
Als de wagens eenmaal staan heb je er als reiziger toch niets meer te zoeken tot de aankomst.
Kijk eens hoe het op de ferries wordt gedaan die b.v. naar GB gaan. Je kunt er vaak niet eens tussendoor, zo strak staan ze op elkaar.

marcel1970:

Harlingen 12-9-20

arthur:
Na eerst effe aan de Vlielandbrug te hebben gelegen, ligt de WB nu weer bij de werf in de Industriehaven Harlingen, de Willem de Vlamingh aan het eind van de kade er tegenover en de Midsland er zo'n beetje recht tegenover; voeg de laad-losplaats van de Noord Nederland er aan toe, dan is Doeksen (helaas) ruim vertegenwoordigd in die haven...Op mijn vraag, wat er (nu al) loos is met de WB aan de rederij kreeg ik te lezen, dat de WB voor enkele aanpassingen even uit de vaart is...Wát die enkele aanpassingen zijn, werd niet vermeld...

Germen:


Ik denk sterkere Boegschroeven!

Gr. Germen

marcel1970:

de Willem Barentsz op weg naar Terschelling

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie