Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Willem Barentsz

<< < (4/75) > >>

cupdruchan:
Ik hoop vooral dat het functionele schepen worden, denk hierbij aan het beneden-buffet op de Friesland dat origineel veel te klein was en meer dan verdubbeld is.
en dat er comfortabele zittingen worden gebruikt, je zit hier toch meestal een 2tal uur.

en ben ik benieuwd naar de namen er komen tenslotte 2 in 1 keer, (Schellingerland, Stortemelk, Midsland, ?)

daniel3927:
Hij is misschien op zich wel mooi, maar ik vind hem helemaal niet mooi om hem tussen de waddeneilanden te zien. Dit is niet wat bij Terschelling en Vlieland past. Het geeft helemaal niet de sfeer die je normaal op de boot hebt. Ik vind dat een boot er wel bootachtig uit moet zien. Tegenwoordig moet alles er maar zo strak en flitsend mogelijk uitzien, maar dat is niet overal een invulling voor. Helaas is dit voor de generaties die al bekend zijn met de eilanden een spelbreker, maar gelukkig is het voor jongere juist mooi meegenomen.

PiebeJanMan:
Mitsubishi of MTI Hoofdmotoren en Mitsubishi of Scania hulpmotoren:


--- Citaat ---The new 600-passenger vessels will have 100% natural gas Mitsubishi or MTI main engines, and Mitsubishi or Scania auxiliaries, also LNG-fueled. They are being designed, outside and in, by Vripack Yachting, also of the Netherlands.
--- Einde van citaat ---
http://hhpinsight.com/marine/2016/04/two-dedicated-lng-ferries-for-rederij-doeksen/

valkenier:
Er lijk relatief weinig buitendek, en ik vind ze niet heel geweldig mooi. Iets sielijker mag wel wat mij betreft.

Marten-Jan van Zanden:
Ik begin toch wat sympathie te krijgen. Het is eigenlijk een beetje futuristisch. Begin het mooi te vinden. Capaciteit buitendek kan hem ook liggen aan het feit dat het passagiersaantal drastisch omlaag word gebracht.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie