Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Willem Barentsz
Leen:
Hey Hans,
Dat ben ik met je eens, laten we hopen dat het verder goed gaat en dat de beide Willems worden afgeleverd rond september 2018
cupdruchan:
inmiddels meer dan een maand geen updates op "denieuweschepenvan"
iemand hier die wat nieuwtjes heeft???
Leen:
Klopt. Ik heb het aan Doeksen eergisteren gevraagd. Ze komen binnenkort met een update.
Leen:
Dit antwoord kreeg ik n.a.v mijn vraag aan Doeksen hoe het met de verdere voortgang zit. Op internet is te lezen dat het personeel van de werf staakte omdat ze al geruime tijd geen of weinig salaris krijgen, er is geen geld.
De bouw is inderdaad vertraagd en daar balen we zelf ook van. Er wordt heel hard gewerkt door partijen in Vietnam om alles rond te krijgen rondom de herkapitalisatie en de afronding van ons project. Momenteel valt daarover verder nog niets te melden, simpelweg omdat er geen nieuws is. Beide Willems zijn nu voor ca. 85% klaar. Mocht er nieuws te melden zijn, dan lees je dat op www.denieuweschepenvandoeksen.nl.j
L.Noorman:
Het zit ze ook niet mee... Hoop voor ze dat ze de boel binnenkort weer verder in gang kunnen zetten. wel een verlengde periode van de Midsland, dat dan weer wel
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie