Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Koegelwieck

<< < (23/66) > >>

willem boot:

--- Citaat van: PiebeJanMan op  1 december 2011, 09:41:56 ---En dat kan uit voor zo'n kort ritje....

--- Einde van citaat ---

Dacht je dat de TSM bijlegt?

Trouwens, de Koegelwieck vaart....... ;D

PiebeJanMan:
Nee dat dacht ik absoluut niet! Maar de Koegelwieck moet er wel 2 keer ca. 1,5 uur voor varen en dan nog twee keer 15 min. En personeel is circa 4 uur bezig. Lijkt me dan toch goedkoper gewoon een van de eigen TESO-schepen in te zetten?

willem boot:

--- Citaat van: PiebeJanMan op  1 december 2011, 16:00:56 ---Nee dat dacht ik absoluut niet! Maar de Koegelwieck moet er wel 2 keer ca. 1,5 uur voor varen en dan nog twee keer 15 min. En personeel is circa 4 uur bezig. Lijkt me dan toch goedkoper gewoon een van de eigen TESO-schepen in te zetten?

--- Einde van citaat ---

Nou, nee, dat is al uitgerekend. Wat zwaarder weegt is, dat de aan de steiger afgemeerde boot 's nachts beschikbaar moet zijn voor ziekenvervoer. Stel er is behoefte aan de boot en hij haalt schouwburgse Texelaars op, dan moet je de andere boot van de kant halen en dús een extra reserveploeg bemanning achter de hand hebben. Dat soort details telt allemaal mee en daarom is er besloten de schouwburgtochtjes door de Koegelwieck te laten varen.

nagier:
hoeveel kost het om een veer te gebruiken in plaats van snelboot/
Maar als op tescheling ongelukt gebeurt wie vaart dan geen snelboot

willem boot:
Kosten voor zo'n reis niet bekend.

Bron voor het verhaal van de charter Koegelwieck: Kon. NV TESO.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie