Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Bloopers en ongelukken
PiebeJanMan:
--- Citaat ---Misschien na dit gebeuren, dat er wel een klep aan de achterkant wordt geplaatst.
--- Einde van citaat ---
dat zou er dan zo uitzien (ik verveelde me)
ik vind de vlieland er zo niet lelijker uitzien,. misschien wel mooier (dichte achterkant met klep)
Humtidumty:
Is het wel eens gebeurt dat een schip averij op heeft gelopen?
Daarbij bedoel ik schade door aanvaringen met andere schepen of schade door drijvend spul.
Af en toe valt me op dat er een deukje hier en daar zit. ALs het niet door voorgaande komt hoe kooomt zo'n deuk dan in b.v. de neus van de huidige Friesland?
jelle:
De Koegelwieck heeft weleens wat stukken hout in haar jets.
Marten-Jan van Zanden:
--- Citaat van: Boboko op 24 december 2006, 11:46:36 ---En regelmatig breken er wat ramen, bij de Oost-Vlieland bijv. door een grondzee.
Zie dit bericht van Marten bij Bloopers en ongelukken:
Bericht Marten
Groet Bob ;)
--- Einde van citaat ---
Ik vraag me af of er regelmatig ramen breken.
In Friesland heeft het gevalletje met de Oost-Vlieland de Leeuwarder courant gehaald.
Maar geloof niet dat dit regelmatig gebeurt.
Indien wel, dan zou je een behoorlijk probleem hebben.
IALA:
--- Citaat van: Marten-jan op 24 december 2006, 13:45:39 ---
--- Citaat van: Boboko op 24 december 2006, 11:46:36 ---En regelmatig breken er wat ramen, bij de Oost-Vlieland bijv. door een grondzee.
Zie dit bericht van Marten bij Bloopers en ongelukken:
Bericht Marten
Groet Bob ;)
--- Einde van citaat ---
Ik vraag me af of er regelmatig ramen breken.
In Friesland heeft het gevalletje met de Oost-Vlieland de Leeuwarder courant gehaald.
Maar geloof niet dat dit regelmatig gebeurt.
Indien wel, dan zou je een behoorlijk probleem hebben.
--- Einde van citaat ---
Ik ben het eens met marten-jan dat dit echt niet regelmatig voorkomt, anders had Doeksen echt wel een groot probleem gehad met de scheepvaart inspectie.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie