Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Najade
L.Noorman:
Op 10 mei 2005 voer de Najade tussen Texel en Vlieland. De foto is niet van al te beste kwaliteit, maar zo heel vaak zien we geen materiaal van de Najade. Blijft leuk. :) Ook deze foto is gevonden op Maritiem Digitaal NL.
Edit Noorman: de datum kan niet kloppen aangezien de Najade in 2004 is verkocht... Handig zo'n Maritiem archief met foutieve data
L.Noorman:
De Najade in de haven van Harlingen. De foto is gemaakt door Cees de Bijl. Ik vond deze foto op een website met een foutieve datum. 24 oktober 2004 werd opgegeven, terwijl ze volgens mij in juli van datzelfde jaar is afgevoerd.
rovinge:
--- Citaat van: L.Noorman op 17 januari 2016, 21:59:25 ---…. Texel en Vlieland....
--- Einde van citaat ---
Was dat een proef, een dienst of eenmalig iets dat ie tussen Texel en Vlieland voer? Of bedoelde je Terschelling en Vlie?
PiebeJanMan:
Is geloof ik 1 of 2 seizoenen gedaan. Was geen groot succes. Kaartje was best wel aan de prijs...
Zie ook bericht met twee krantenknipsels op vorige pagina van dit topic: http://www.schepenvandoeksen.nl/forum/index.php/topic,49.msg16567.html#msg16567
Evert Jan:
Terschelling-Texel met de Najade had ik best wel eens willen meemaken... :)
Op dit moment vaart de Sea Jaguar voor het eiland Mindoro (Fillipijnen) (volgens Marine Traffic)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie