Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Najade

<< < (3/14) > >>

ricmei:
Bij de ingebruikname was niet de heer Nijpels aanwezig maar zijn partner.

Na het officiele gedeelte gingen we met de genodigen varen en tijdens deze tocht mochten de genodigden ook buiten staan.

Jon:
Het schip is buiten AG Ems, ook nog eens bij Wagenborg geweest in Nes, voor een reis langs de Wadden, met onder andere de burgemeesters van de Wadden.

sievert:
Bij de promotie van de Najade door Doeksen en de VVV's van Terschelling en Vlieland mochten we op de terugreis naar Harlingen bij toerbeurt even aan dek staan.Ik kan jullie verzekeren dat dat een ultieme ervaring is geweest.Helaas geen pictures.

Sievert Bodde Winschoten

Jon:
Sorry ik vergiste me. Het was een reis langs de Wadden, met een paar mensen, vanuit Brussel meen ik. Ik zit in de war met de Brakzand die eens een schouwburgreis heeft gedaan bij Texel.

Ik heb het plaatje dat de Najade bij de steigers van Nes, in het personeelsblad van Wagenborg eens zien staan, in de Details. Die Details waren alleen van me neef, maar als ik hem nog eens tegenkom, zou ik vragen of ik nog een keer dat blaadje mag, en zal ik het scannen.

marten:
Beetje neuzen op internet levert tog wat op. Dit stukje vond ik. Iedereen kent het verhaal vast wel maar ik zet het er toch op als herinnering.

De politieke partijen op Terschelling praatten tijdens de raadsvergadering ook over de snelboot Najade. Ondernemers en politici willen dat Rederij Doeksen de snelboot in de vaart houdt. De boot is onmisbaar geworden voor ondersteuning van de reguliere sneldienst, stelt de Terschellinger Ondernemers Vereniging (TOV) in een brief aan de rederij. TOV vindt dat Doeksen de mogelijkheden om het schip beter exploitabel te maken onvoldoende heeft uitgewerkt. ,,In uw streven naar kwaliteitsverbetering, zou het afstoten van de Najade een stap in de verkeerde richting zijn

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie