Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

'Double Doeksen'

<< < (10/123) > >>

Wim Vink:
Niet al mijn foto's waren bijgewerkt. Er ligt nog een hele lading van de laatste Kerstvakantie en ook van de Forummeeting van maart j.l.  Bijgaand twee foto's van de Kerst 2006.

Friesland en Midsland op 1e Kerstdag. circa 16.45 uur.


De Midsland en de Koegelwieck vanaf het Gretdûne op 2e Kerstdag.


foto's: © Wim Vink

Wim Vink:
Een aardig oude DD (en zelfs tweemaal):



Een plaatje uit de collectie van Tjebbe Cupido. Van links naar rechts:
Minister Kraus (alleen voorschip en mast zichtbaar), Noordnederland, Holland (met tent over het achterdek!!) en de Schellingerland. Laatste boot heeft nog de zwarte band om de schoorsteen uit zijn PSD-tijd. Dat houdt in dat de foto van 1934 moet zijn.
Waarom had de Holland een tent in plaats van de passagiersopbouw? Was het soms te warm?

Voor de busliefhebbers onder ons: de zichtbare bus is de Ford, Cupido 8.
En wie weet wie de fotograaf van deze foto was?

Humtidumty:
Hallo Wim,
Ik denk dat de tent op de Holland op deze mooie foto niet geplaatst was vanwege de warmte.
Als je naar de mensen kijkt zie je ze allen met een lange jas lopen, wat niet meteen wijst op warm weer.

p.s. Ik zie geen bus, waar staat deze?

Marten-Jan van Zanden:

--- Citaat van: Humtidumty op  7 augustus 2007, 11:41:12 ---Hallo Wim,
Ik denk dat de tent op de Holland op deze mooie foto niet geplaatst was vanwege de warmte.
Als je naar de mensen kijkt zie je ze allen met een lange jas lopen, wat niet meteen wijst op warm weer.

p.s. Ik zie geen bus, waar staat deze?


--- Einde van citaat ---

Volgens mij staat ie in het verlengde van de rij passagiers.
Vlak bij de boot.

Wim Vink:

--- Citaat van: Humtidumty op  7 augustus 2007, 11:41:12 ---p.s. Ik zie geen bus, waar staat deze?

--- Einde van citaat ---

De brilletjes liggen bij de B. :)


MJ had gelijk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie