Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

'Double Doeksen'

<< < (55/123) > >>

Wim Vink:

--- Citaat van: Humtidumty op  2 april 2013, 10:49:11 ---Had ook gepast bij Double-Doeksen met de Noordvaarder en de Friesland volgens mij...

--- Einde van citaat ---



? ? ? ? ?
Ik zie geen Friesland.

Humtidumty:
duh, kippighied ten top van mij geloof ik...  :-[
Ik meende achter de kraan van de Noordvaarde de Friesland te herkennen, maar dat zou heel goed wel de Vlieland kunnen zijn idd, want ik verwacht dat foto is gemaakt vanaf een van de Terschellinger schepen die roro heeft.

Wim Vink:

--- Citaat van: Humtidumty op  3 april 2013, 08:39:02 ---duh, kippighied ten top geloef ik...
Ik meende achter de kraan van de Noordvaarde de Friesland te herkennen, maar dat zou heel goed wel de Vlieland kunnen zijn idd, want ik verwacht dat foto is gemaakt vanaf een van de Terschellinger schepen die roro heeft.

--- Einde van citaat ---


Op de foto zijn de Noordvaarder en de Oost-Vlieland te zien (staat er ook bij :)).
En het plaatje is gemaakt vanaf de Midsland.

Humtidumty:
Je hebt helemaal gelijk Wim, ik zal gedacht hebben dat de foto kwam van de Oost Vlieland.

Wel een mooi plaatje trouwens, waarbij de overgang naar RORO goed te zien is.
De voorloper van de Noord Nederland nog met kraantje maar wel RORO beschikbaar voor personen en klein/dagelijks snel spul.

Janha:
Zondag 6april 2013 voor de Harlinger haven. Een paar minuten later kwam de Koegelwieck er ook nog bij maar toen was ik helaas al te ver weg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie