Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

'Double Doeksen'

<< < (36/123) > >>

willem boot:

--- Citaat van: dageraad op 10 april 2010, 20:47:48 ---De masten van de ex Wagemaker zijn toch nooit vervangen of ingekort, dat is bij de Schellingerland ex Zeeuws Vlaanderen wel gebeurd volgens mij.

Pieter

--- Einde van citaat ---

Pieter, dan moet je toch echt nog eens heel goed naar de foto's kijken, want als je de laatste foto's van de Wagemaker als Schellingerland I naast die van kort na de verbouwing of zelfs de vroege Terschellinger periode legt, dan zal je zien dat de masten later wel degelijk korter waren. Het viel me destijds, toen ik het schip zelf nog op TS zag, al duidelijk op.

Vriend:
De Schellingerland II en de kleine Vlieland op 25 augustus 1972.

willem boot:

--- Citaat van: Vriend op 14 april 2010, 22:06:48 ---De Schellingerland II en de kleine Vlieland op 25 augustus 1972.


--- Einde van citaat ---

No sir, de 'Schellingerland I' en 'Vlieland'.

Vriend:
Oeps, inderdaad I, staat er nog op ook. Zal morgen direct langs de opticien :D. Schellingerland II is natuurlijk de de Slof. Dit is de Schellingerland (2), denk dat ik daarom per abuis II had neergezet.

natureboy:
Ach, ??n cijfertje, het is in ieder geval een hele mooie plaat, Jeroen, bedankt voor het plaatsen. Jij verrijkt dit forum tenminste met prachtig fotomateriaal.

Pieter

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie