Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

'Double Doeksen'

<< < (21/123) > >>

Wim Vink:

--- Citaat van: dageraad op 23 november 2008, 07:42:20 ---@ Wim Vink, ondanks de slechte omstandigheden een foto, waar de stemming vanaf straalt, het is een perfect sfeerbeeld van een lege koude Willem Barentszkade, zoals het is, geknipt voor een zwart witfoto en dat er behalve een aantal Doeksen schepen ook nog liefst drie Land Rovers op staan, tovert een brede glimlach op mijn gezicht ;D

Pieter

--- Einde van citaat ---

Dank voor het compliment.
Goed te merken dat ik mensen blij kan maken met onverwachte onderwerpen op de foto.

PiebeJanMan:
Koegelwieck en Vlieland, niet echt een machtige foto, maar deze combi+plaats had ik nog niet gezien...:


Tijdens sneeuwbui, de Koegelwieck en Friesland:




(PS De witbalans deed vervelend, sorry...)

PiebeJanMan:
Ook deze foto vond ik nog in het album bij mijn oma.
De Schellingerland en Koegelwieck in de nieuwe kleurstelling en bij het huidige betonningsterrein de oude Friesland.

Echter....!! Deze foto is zeer waarschijnlijk genomen op 15 juli 1989. Op de hoofdsite staat dat ze in april 88 al van terschelling is vertrokken....?

Wie weet meer?




Groot formaat: http://s154.photobucket.com/albums/s261/piebJM/twee/Doeksen/?action=view&current=fotoboekenbeppe018b-1.jpg

natureboy:
Hoi Redmer, het zou heel goed kunnen dat je gelijk hebt met de datum 15 juli 1989, ik moet ergens nog een foto hebben waarop de oude Friesland afgebeeld is naast de nieuwe Terschelling en ik geloof dat die ook uit 1989 stamt, zo te zien heeft de Friesland al open walegangen en dat is pas na de verkoop gebeurd.

Pieter

PiebeJanMan:

--- Citaat van: dageraad op 23 maart 2009, 18:59:05 ---Hoi Redmer, het zou heel goed kunnen dat je gelijk hebt met de datum 15 juli 1989, ik moet ergens nog een foto hebben waarop de oude Friesland afgebeeld is naast de nieuwe Terschelling en ik geloof dat die ook uit 1989 stamt, zo te zien heeft de Friesland al open walegangen en dat is pas na de verkoop gebeurd.

Pieter

--- Einde van citaat ---

Maar het jaartal op de hoofdsite klopt dan niet, of is ze later nog weer teruggegaan naar Terschelling?
Ik vraag me het nog steeds af...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie