Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Noord-Nederland (bereboot)
Evert Jan:
September '88, wij op de Schellingerland naar huis :( , de Bereboot onderweg naar het eiland...
Foto?s ? Evert Jan Walgaard
Wim Vink:
Deze fotoserie stond in het verleden op de hoofdsite www.schepenvandoeksen.nl, maar die is helaas nog steeds niet bereikbaar.
Daarom plaats ik de serie hier op het forum. De Berenboot voer op 15 april 1978 de hoofddienst en ik legde de aankomst op WTs vast.
NB. de in ander topics (ik meen dat van de Slof) besproken laadklep op het ponton is ook duidelijk zichtbaar.
Dia's: © Wim Vink
Vriend:
Erg fraaie serie Wim, bedankt voor het plaatsen. Op de laatste foto zie je veel mensen te voet het autodek verlaten, ook zonder fiets. Was dat destijds gebruikelijk?
Wim Vink:
--- Citaat van: Vriend op 14 februari 2010, 19:00:10 ---Erg fraaie serie Wim, bedankt voor het plaatsen. Op de laatste foto zie je veel mensen te voet het autodek verlaten, ook zonder fiets. Was dat destijds gebruikelijk?
--- Einde van citaat ---
Er was geen andere in/uitgang. De voetbrug paste alleen op de Midsland.
Vriend:
Aha, ik zag de voetgangersbrug wel staan op de foto's en het verbaasde me daarom al dat de voetgangers via het autodek het schip verlaten. Dank voor de uitleg.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie