Schepen van Doeksen > Doeksen slepers

Holland - RWS periode

<< < (5/7) > >>

Gijsha:
Zou die uitgezonden documentaire op Omroep Friesland van 12 maart 1995 nog ter beschikking staan? Die zou ik graag eens willen zien. Heeft iemand contacten bij Omroep Friesland?

Gijsha:

--- Citaat van: Gijsha op  3 november 2014, 14:33:07 ---Zou die uitgezonden documentaire op Omroep Friesland van 12 maart 1995 nog ter beschikking staan? Die zou ik graag eens willen zien. Heeft iemand contacten bij Omroep Friesland?

--- Einde van citaat ---
Inmiddels heb ik een vraag gericht aan de omroep en het blijkt, dat je een DVD kunt bestellen. Misschien is het trouwens goed om dit ook te plaatsen in de andere forums betreffende de Holland. Hier volgt de letterlijke tekst van het antwoord:
"Ik heb deze documentaire teruggevonden in ons archief. Het is mogelijk om deze op dvd te bestellen, hier zijn wel kosten aan verbonden, nl. €34,45.
Als u de dvd wilt bestellen, krijgt u eerst een factuur en na betaling wordt de dvd gebrand en opgestuurd.
Graag hoor ik of u dit wilt en zo ja, naar welk adres moet de dvd worden opgestuurd?

Freonlik groetsjend,
 
S. Binnema
planning, produksje en argyf
 
www.omropfryslan.nl
sjop.omropfryslan.nl

Wim Vink:
Heel diep gegraven in mijn video-archief en ja hoor, hij is boven water.
De bewuste uitzending heb ik op DVD en kan dat ook digitaal maken.
Stukken goedkoper dan via OF.

Ik reken 7,50 euro per DVD incl. verzendkosten.
Geïnteresseerden kunnen mij een PB sturen via dit forum.

HansG:

--- Citaat van: Wim Vink op  4 november 2014, 14:33:22 ---Heel diep gegraven in mijn video-archief en ja hoor, hij is boven water.
De bewuste uitzending heb ik op DVD en kan dat ook digitaal maken.
Stukken goedkoper dan via OF.

Ik reken 7,50 euro per DVD incl. verzendkosten.
Geïnteresseerden kunnen mij een PB sturen via dit forum.

--- Einde van citaat ---
Kun je hem niet gewoon via WeTransfer verspreiden? Scheelt een hoop DVD's branden.
Tot een grootte van 2Gb gratis te gebruiken.
Als je de DVD omzet naar een MP4 of MKV formaat, wordt hij gemakkelijk kleiner dan 2Gb.

Wim Vink:

--- Citaat van: HansG op  4 november 2014, 21:52:06 ---
--- Citaat van: Wim Vink op  4 november 2014, 14:33:22 ---Heel diep gegraven in mijn video-archief en ja hoor, hij is boven water.
De bewuste uitzending heb ik op DVD en kan dat ook digitaal maken.
Stukken goedkoper dan via OF.

Ik reken 7,50 euro per DVD incl. verzendkosten.
Geïnteresseerden kunnen mij een PB sturen via dit forum.

--- Einde van citaat ---
Kun je hem niet gewoon via WeTransfer verspreiden? Scheelt een hoop DVD's branden.
Tot een grootte van 2Gb gratis te gebruiken.
Als je de DVD omzet naar een MP4 of MKV formaat, wordt hij gemakkelijk kleiner dan 2Gb.

--- Einde van citaat ---


E.e.a. is inmiddels digitaal gemaakt en is 421 MB, dus idd ook via We Transfer te verspreiden; kosten: alleen wat tijd :)
Aanmeldingen svp niet in dit topic maar graag via een PB.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie