Schepen van Doeksen > Actueel

Nieuws

<< < (24/127) > >>

ben doeksen fan:

--- Citaat van: PiebeJanMan op 18 maart 2011, 14:18:23 ---De veerdienst overigens ook in zomerdienst ;)

--- Einde van citaat ---

De veerdienst gaat pas in zomerdienst op 16-4

Jelle Krijthe:
Even op mijn "vakgebied", gecombineerd met een ex-Doeksen schip.
De "Witte de With" heeft een brandje aan boord gehad. Ze had toch wel eens tijdens Oerol gevaren meende ik?

Zie hier het nieuwsartikeltje:
http://rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fmaart%2FBrand%20op%20Waterbus%20bij%20de%20Willemskade

PiebeJanMan:
Horeca Doeksen volledig over op groothandel Kooyman

De horeca-afdeling van Rederij Doeksen zal voortaan nog maar van één groothandel goederen afnemen. Hierbij is gekozen voor Kooyman Terschelling binnen de visie van Rederij Doeksen om duurzame samenwerkingsverbanden met eilander ondernemers te stimuleren.

Voorheen deed Rederij Doeksen zaken met verschillende groothandels, waaronder ook Kooyman. Dit had tot gevolg dat er veel administratieve en logistieke taken bijkwamen. Rederij Doeksen is bezig de horeca-afdeling beter te structureren en dit is een maatregel die hierbij hoort.

Vanaf 18 april zal alleen nog maar bij Kooyman Terschelling besteld worden. Hierdoor komt er meer structuur in de horeca van Doeksen en streeft Rederij Doeksen de visie na om duurzame samenwerkingen aan te gaan met eilander ondernemers.

Veerbootinfo.nl

OLAU-fan:
Dat is positief nieuws van Doeksen, het "onRotterdamsen" van grootschalige contracten. Hebben ze soms in ons EVT-topic meegelezen..? :P

De eilander economie is verder gebaat bij kleinschalige activiteiten en spreiding van geldstromen en macht. Dit lijkt een stap in de goede richting, echter laten we ons niet vergissen. Neven-effect voor Doeksen is dat men een klant voor de totale goederenstroom heeft zekergesteld, want Doeksen kennende zal onderdeel van het contract zijn dat doeksen het exclusieve vervoer heeft voor alle overzeese transporten door Kooyman. Dit zagen we ook bij diverse eilander evenementen die gesponsord worden door Doeksen: die mogen in hun publicaties zelfs niet noemen dat er een "andere" reder is die ook vervoer tussen Harlingen en Terschelling verzorgt. Ook het grote OEROL-festival dient zich aan de eisen te houden. Heb dit ooit eens van de OEROL-organisatie als reactie teruggemaild gekregen, n.a.v. een tip door mij op hun site dat er meer vervoerders zijn naast Doeksen. Er dient dus censuur te worden toegepast... :-\ :-\ :-\

Doeksen is de markt de baas. Of je het nou fijn vindt of niet...

Leen:

Als ING het Nederlandse voetbal sponseert zie je toch ook geen reclame van AEGON langs de tribunes.
Dat Oeral dan de concurrent niet noemt lijkt me niet meer dan logisch

Leen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie