Schepen van Doeksen > Actueel
Nieuws
Leen:
Zoals bij sommigen al bekend is Doeksen met een weblog begonnen.
Dit lijkt me alleen maar goed, want onbekend maakt onbemind.
Het gepraat en geschrijf over de EVT en Doeksen, vaak zonder dat men op de hoogte is van de echte feiten, meestal is het niet meer dan speculatie, maakt een weerwoord van Doeksen denk ik noodzakelijk.
Zwijgen helpt niet en moedigt speculatie alleen maar aan
Bovendien, maar dat vind ik, is meer openheid ook nodig als Doeksen straks de enige vervoerder mag zijn.
Een moderne rederij maakt zijn plannen wereldkundig, komt met voorstellen, stelt te verwachten nieuwe schepen en andere activiteiten voor aan zijn publiek enzv.
Bedrijven in het algemeen maar ook de politiek hebben rekening te houden met meer mondigheid van het publiek, lees klanten, die echt wel doorhebben als ze bedonderd worden.
Leen
OLAU-fan:
Onbekend maakt onbemind. Publicatie van jaarverslagen met jaarrekening is daar onderdeel van. Juist daar was verbetering te behalen.
We wachten de ontwikkelingen af...
willem boot:
--- Citaat van: OLAU-fan op 8 februari 2011, 21:02:04 ---Onbekend maakt onbemind. Publicatie van jaarverslagen met jaarrekening is daar onderdeel van. Juist daar was verbetering te behalen.
We wachten de ontwikkelingen af...
--- Einde van citaat ---
Dat over publicatie van jaarverslagen geloof ik niet zo in. De enige geslaagde privatisering is die van de voormalige Rijksveren op Ameland en Schiermonnikoog. Betere schepen, goede dienstverlening, hogere tarieven winstgevend en niemand die ooit naar de jaarverslagen van WPD heeft gevraagd (op een enkele uitzondering na, maar die zal wel voor RA hebben gestudeerd). Koninklijke TESO is de enige die dat doet en gegarandeerd, dat iedereen ze verzamelt, maar begrijpen is vers twee van psalm een.
Daar zit het hem echt niet in.
ben doeksen fan:
Dit staat op de site van doeksen :
--- Citaat ---Vanaf 1 april vaart de sneldienst volgens zomerdienst.
--- Einde van citaat ---
ben doeksen fan
PiebeJanMan:
Dat was de afgelopen jaren al zo xD. De veerdienst overigens ook in zomerdienst ;)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie