Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Noord-Nederland (ex- De Dageraad)
Humtidumty:
Lijkt me heel leuk om dit gaan volgen, dus mijn zegen heb je Rob.
Jon:
Een bouwpakket van de Holland IV? Waar?
Ik koop namelijk nog wel eens bouwpakketten van schepen, om ze daarna met radiobesturing uit te rusten. Ik ben momenteel bezig met de sleper 'Smit Nederland'
Marten-Jan van Zanden:
--- Citaat van: Jon op 27 mei 2007, 16:04:05 ---Een bouwpakket van de Holland IV? Waar?
Ik koop namelijk nog wel eens bouwpakketten van schepen, om ze daarna met radiobesturing uit te rusten. Ik ben momenteel bezig met de sleper 'Smit Nederland'
--- Einde van citaat ---
Antwoord op je vraag staat op de site zelf.
Holland IV, model is te bezichtigen op de Holland IV. Het bouwpakket is verkijgbaar bij 'de Kraak' op West-Terschelling.
Humtidumty:
--- Citaat van: Marten-jan op 27 mei 2007, 16:29:35 ---
--- Citaat van: Jon op 27 mei 2007, 16:04:05 ---Een bouwpakket van de Holland IV? Waar?
--- Einde van citaat ---
Antwoord op je vraag staat op de site zelf.
Holland IV, model is te bezichtigen op de Holland IV. Het bouwpakket is verkijgbaar bij 'de Kraak' op West-Terschelling.
--- Einde van citaat ---
Daarnaast is ze ook te koop via internetwinkel: http://www.nautiek.nl/Sidonius/default.html?lmd=39220.731505
tully1:
Hoi Jon,
Ik denk niet dat dat pakket geschikt is voor Radiocontrol. Het is een vrnl. plastic model met een (massieve?) resin romp. Het is dus meer een statisch model.
Het leuke en unieke is dat het een Doeksen schip is. Voor zover ik weet het enige model in de handel.
groet,
Rob
P.S. Het model is wel de moeite waard:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie