Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Noord-Nederland (ex- De Dageraad)
Marten-Jan van Zanden:
Misschien overbodig bericht.
Ik ben er van overtuigd dat we deze beauty nog gaan vinden.
Gestrand, gezonken of nog ergens varend.
Wie helpt?
Groet,
Mjee
Vriend:
De Noord-Nederland hier nog als De Dageraad in TESO-uitmonstering. Voor de jongeren onder ons, dit is Den Helder. Ik had het amper herkend als het witte huis met het oranje pannendak er niet op had gestaan. Dat staat er namelijk nog steeds.
Marten-Jan van Zanden:
--- Citaat van: Vriend op 28 december 2009, 20:40:50 ---De Noord-Nederland hier nog als De Dageraad in TESO-uitmonstering. Voor de jongeren onder ons, dit is Den Helder. Ik had het amper herkend als het witte huis met het oranje pannendak er niet op had gestaan. Dat staat er namelijk nog steeds.
--- Einde van citaat ---
Bronvermelding?
Vriend:
Het is een scan van een heel oud ansichtkaartje, er staat alleen 'muva' op de achterzijde. Dat zal destijds de uitgever van het kaartje geweest zijn vermoed ik. Heb 'm een beetje moeten fotoshoppen om weer toonbaar te maken, hij was wat verkreukeld.
Wim Vink:
--- Citaat van: Vriend op 28 december 2009, 20:40:50 ---De Noord-Nederland hier nog als De Dageraad in TESO-uitmonstering. Voor de jongeren onder ons, dit is Den Helder. Ik had het amper herkend als het witte huis met het oranje pannendak er niet op had gestaan. Dat staat er namelijk nog steeds.
--- Einde van citaat ---
Even off topic: dat witte huisje is het zgn Peperhuisje. In de jaren '60 zat daar de Marine Voorlichtingsdienst gehuisvest.
Back on tpic.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie